skips a beat

Assalamualaikum , hye there . call me Aina . young eighteen . cool , fun , nice person . hehe . Do follow me yeah ? and leave your link on the shoutbox below . thanx , love yaa ! hehe
chit chat here


Flashback . .





Big Clap!

Full Template: Azk iya Kiya and Fayza Nafisa
Layout: Nana Euphemia.
Big Helped:
Edited by : Ainaa sajee





Saya Yang Baru
Wednesday 10 December 2014 @ 13:13 | Muslimah (0)

ASSALAMUALAIKUM , saya baru je habis hias belogg . ni pon tak puas hati lagi . hee . sekarang ni dah pukul 4:46 pagi tanpa disedari . cepat je masa berlalu . hehe . masa sedang mencemburui belog ni kott . anyway , saya dah cuba sedaya upaya untuk hias belog ni secantik mungkin dengan usaha sendiri so , saya harap sape yang blogwalking berpuas hati lah yee . kalau tak puas hati nak buat macam manaa , keluar jelaa dari sini . hahahaha . errr , jangan keluar please ?  hehe . so , tajuk entry 'saya yang baruu' ni actually menyifatkan saya iaitu belog ini sebagai baru . kenapa baru ? sebab telah dihiasi dengan sebaik mungkin . hehe . tahuu tak cantik tapi dari hasil usaha sendiri so , belog ini bernilai . and insyallah kalau tiada rintangan belog ini akan diupdate sekurang-kurangnya seminggu sekali sebab saya memang takde keje pon sekarang ni . budak lepasan SPM laa katekann , ingat nak keje tapi banyak sangat halangan . hikmah saya tak bekerja untuk 4 bulan berikutnya ni ialah dapat mempelajari tentang ilmu belog yang lebih meluas , even taktahu berguna ke takk nanti . kalau tak diguna pon , boleh disimpan sebagai pengetahuan am . manelah tahu esok lusa ade rezeki dalam dunia blogging ni . insyallah saya terima apa yang terbaik telah Allah rancangkan untuk saya . jam bergerak lagii , sekarang dah pukul 4:50 pagi . sambil menaip sempat lagi usha adik tengah mengigau . haha . ntah ape yang dibebelkan taktahuu . tapi terdapat unsur-unsur lawak disituu . hehe . dunia budak-budak kann . berbalik kepada topik , ni ade beberapa belog atau link yang membantu saya . alhamdulillahh kann , kalau tak memang pening nak buat kerja edit mengedit niyy . ni haa :


Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN YEE !