skips a beat

Assalamualaikum , hye there . call me Aina . young eighteen . cool , fun , nice person . hehe . Do follow me yeah ? and leave your link on the shoutbox below . thanx , love yaa ! hehe
chit chat here


Flashback . .





Big Clap!

Full Template: Azk iya Kiya and Fayza Nafisa
Layout: Nana Euphemia.
Big Helped:
Edited by : Ainaa sajee





Siapa aku ?
Friday 12 December 2014 @ 11:12 | Muslimah (2)



hyee peeps . good morning , tadi ade usha belog seorang pemuda kacak ni , belog dia kebanyakannya berkisarkan agama Islam . bace punye bace punye bace dah habis semua entry dia . terfikir sejenak , kenape boleh sampai lame membace entry-entry agama dia even panjang berjela-jela

Pelik bin ajaib.

mungkin tak pelik bagi orang lain tapi pelik bagi sayaa . yes , saya mengaku bukanlah seorang muslim yang baik , tapi bukan jugak seorang muslim yang terlalu jahil , insyallah . selalunye , entry-entry yang berkisarkan tentang agama ni akan saya skip sebab kurang berminat . astarfirullah al azim . andd rasa bersalah kian menebal dalam diri saya . even dia tulis tu kebanyakannya dari pandangan dia je tapi tetap menarik minat saya , and seriously , jangan salah faham . ini tiada kena mengena dengan rasuah or tuan punye belog tu . justt terdetik hati nak bace satu entry and meleret ke entry seterusnyaa .

dimana tahapku ?

tetibe tertanya-tanya dimana tahap saya sebagai seorang umat islam yang cetek ilmu ni berada dikalangan muslim-muslim yang lain ? tahap yang paling rendah mungkin . dengan semayang lima waktu yang kadang-kadang takk cukup , kalau solat pon berape lame ? kenape berfb boleh berjam-jam tapi mase solat bawah dari 5 minit ? kenape takkboleh khusyuk mase solat sekusyuk masa hias belog ? kenape ? kenape ? kalau ade yang dah boring , saya mintak maaf . just luahan hati pada sabtu , 3:00 pagi . waktu yang amat beremosi bagi saya .

layakkah?

layak ke muslim macam ni ke syurga nnti ? atau ke neraka ? nauzubillah mintak dijauhkan . saya masih manusia biase . yang punya cita-cita ingin ke syurga biarpun cetek ilmu agama . kenape dok mengaharap benda yang tak mungkin terjadi tanpa pengorbanan ? lumrah manusiaa inginkan ganjaran tanpa perlu bersusah payah mengerjakan ibadat . sekian , assalamualaikum 



Blogger Unknown said...

cantiknye belog kak ainaa . simple tapi menarik sangatt . tertarik sangat nak ikuti , sebab tu i follow belog youu .

 
Blogger Unknown said...

thank you sayngs , blog anda pon comell lhaa . pink gittew . hehe :)

 

Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN YEE !