skips a beat

Assalamualaikum , hye there . call me Aina . young eighteen . cool , fun , nice person . hehe . Do follow me yeah ? and leave your link on the shoutbox below . thanx , love yaa ! hehe
chit chat here


Flashback . .





Big Clap!

Full Template: Azk iya Kiya and Fayza Nafisa
Layout: Nana Euphemia.
Big Helped:
Edited by : Ainaa sajee





KEMASALAHAN APAKAH INI
Thursday 13 August 2015 @ 02:56 | Muslimah (0)

haiii ! dah masuk tiga bulan tak update belog kannn ? hmm busy bercampur dengan keadaan tenet yang tak menentu . gaisss , hidup aku dah semakin bercelaru . aku taktahu nak kata apa lagi dahh . sangat bercelaru kayy ! aku asyik rase nak nanges je sejak duk sana . kenapa ? aku rase sebab aku banyak negatif thinking . taktahu laa gais oii . orang-orang kat sana tak sama dengan orang-orang kat sini . semua aku bersendiri disini . Gaiss , it's not that easy to survive here emotionally . mental kena kental . kena 'cakna' . tapi aku still blur . dengan masalah tak pandai bersosial aku ni lagii . mak aiii ! stress oii . HAHAHA . sekarang aku kat kelantan , aku tinggalkan Shah Alam buat sementara waktu . Nak try pikir betol-II pasai semua ni . Tapi bila aku duk sini , tumpuan aku banyak kearah Shah Alam sana . Tapi bila aku duk sana banyak masalah kat sini pulakk . aku dah taktahu nak kata apa dahh . Satu je aku mintak , bila kat Shah Alam , aku nak tumpu sepenuhnya dengan Shah Alam . and bila kat sini aku nak tumpu sepenuhnya kat sini . Aku ni sebenarnya tak suka benda rushing dengan last minitt ni . sebab aku tahu aku akan dapat masalah nanti ASAP . ntah laa gais . hidup aku dekat sini asyik rushing je . macam takde lifee dah aku rasee . semua last minit . then , aku kena cancelkan beberapa plan yang aku dh pikiaq dalam pala otak aku ni . Aku sedar sekarang pun aku dah makin senyap , makin tak bergaul dengan orang , makin jadi pemalu , makin rendah diri . tapi masih belum matang . aku taktahu nak kata apa dah nii . aku dah jadi kecelaruan identiti ni . sini takde mekyah , takde ilham , takde hana , takde zainal , takde harraz , takde pedaa , takde apihh , takde semuaa siblings akuu . tapi takpelahh . aku bertahan . mungkin sebab baru-baru lagi kann , tu yang masih tak biasa lagi tuu . next sem aku ok kot , INSYALLAH .

Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN YEE !