skips a beat

Assalamualaikum , hye there . call me Aina . young eighteen . cool , fun , nice person . hehe . Do follow me yeah ? and leave your link on the shoutbox below . thanx , love yaa ! hehe
chit chat here


Flashback . .





Big Clap!

Full Template: Azk iya Kiya and Fayza Nafisa
Layout: Nana Euphemia.
Big Helped:
Edited by : Ainaa sajee





DEAR SITI NUR AMIRAH BINTI ZAHARI,
Wednesday 18 November 2015 @ 03:57 | Muslimah (0)


Hi oulss . Entry kali ni tiada unsur saya-awak or something cheesy like that sebab i'm writting this for my one and only bff . Introdusing youuu , Siti Nur Amirah Binti Zahari


she's the one at the back with the muncung itik. hewhewhew. So, ni luahan hati aku dekat mung(kau dalam versi kelantan).



Assalamualaikum mekyah (this is what we call her). Sehat tak mung sekarang?HUHU . Mesti mung busy prepare untuk U.I.T.M Perak kann? Mung tak payah risau laa yahh , everything gonna be fine as long as you be yourself there. Yahh , kita dah lama berkawan . Masuk tahun ni dah empat tahun dahh . 'huhuhu . lamelahh sangattt'. Dari first aku berkawan dengan mung sampai sekarang mung tak pernah kecilkan hati aku sekali punn . Aku ingat lagi Yahh first time mung masuk sekolahh . Aku duk pikiaq mung ni galokk ngatt (galok tu macam happy go lucky) Aku ingatkan mung saja je fakekan diri mung sebab nak perhatian tapi rupanya mung tak buat-buat pun . Memang mung betul-betul happy-go-lucky. Yah , first sekali aku nak mintak maaf kalau ada terkasar bahasa or something similar to that. Demi Allah aku tak sengaja. Mulut aku ni memang takdak insuran sikitt . Tapi yang paling aku rasa bersalah bila aku tanya mung "mung tak rindu mak mung ke?' walhal aku tahu soalan ni sensitif untuk seorang anak yatim yang kematian ibu seawal mung. Serious lepas aku tanya centu aku sendiri terdiam. Mung pulok senyum jee nak kawal perasaan mu. Aku pelik sebab mung tak pernah bagitahu aku mung pernah rindu mak mung. Tapi lepas haritu kalau mung rindu mak mung mesti mu citer kat aku kann? Mase mu cite mu tak pernah nangis cuma berair mata je sikit-sikit. Mu pernah citer mak mung dulu pandai masak. Jual nasi berlaukk sebab tu mu rindu mak mung biarpun ayah mung dah kahwin lain. Bukan hal tu je mung citer kat akuu . Mu citer jugak semua masalah mu kat akuu . Tapi aku laa yang selalu tanya mu dulu ada benda nak luahkan ke takk . Lepastu baru mung citer. Kesian mung Yahh. Tapi mung selalu kuat dalam cabaran hidup ni. Mu asyik senyum je bila orang duk panggil mu gila, sawan etc. Tapi aku tahu mu pun ada hati mestilah mu terasa kann? Tapi mung pun tahu orang cakap centu sebagai gurauan sebab mung takpernah nak marah orang. Sekali pun aku tak pernah nampak Yahh. Aku tahu tiap kali mung terasa dengan diorang sebab duk gurau kasar macam tuu. Ada sekali tu S cakap "mekyah gilo" tapi mung relax je balas balik "kalau aku gilo, mu pun sama gilo" sambil gelakk . Lepastu mung ingat takk? aku pun backup cakap dekat S "mu tu betul gilo. and bla bla bla so on". Aku ingat jugak Yahh masa ada budak perli-perli aku mung backup aku balik marah-marah laki tu. Lepas tu mung tengok riak muka aku senyap mung pun cakap "takyah layanlaa . Dia memang camtuu". Allahu Yahh. Mu memang sahabat akuu . Haritu lecturer aku ada cakap dekat dunia ni kita takkan jumpa seorang sahabat. Yang ada cuma kawan dan teman. Aku bangkang apa yang lecterer tu cakap tapi dalam hati jelaa .hewhewhew. Yahh , takde yang dapat ganti mung. Mung memang sahabat aku dunia dan akhirat insyallahh. Walaupun mung nak start blajar kat Perak and aku kat Shah Alam , balik pun taktahu sempat jumpa ke takk. Dalam hati aku ni ada tempat khas untuk mungg. Jange bimbe :) Tu je Yahh aku nk ghoyak (cakap) ke mung. Terima kasih menjadi seorang yang happy dan extrovert . hewhewhew . Sebab mung seorang yang extrovert laa aku boleh berkawan rapat dengan mung biarpun aku ni introvert. Selamat Belajar Mek Yahh. Ingat pesan akuu , be yourself. Biar orang keji, caci takpee . Sebab nanti slow-slow diorang akan rasa virus happy mung tuu and diorang akan terima mung dengan rela. Insyallah amin. byee

xoxo,
ainaaisme

Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN YEE !