skips a beat

Assalamualaikum , hye there . call me Aina . young eighteen . cool , fun , nice person . hehe . Do follow me yeah ? and leave your link on the shoutbox below . thanx , love yaa ! hehe
chit chat here


Flashback . .





Big Clap!

Full Template: Azk iya Kiya and Fayza Nafisa
Layout: Nana Euphemia.
Big Helped:
Edited by : Ainaa sajee





Perlukah tajuk?
Friday 29 January 2016 @ 23:18 | Muslimah (0)


Setiap hari aku disini
Menjadi sang plastik
yang tiap hari tersenyum gembira
kerana ingin diterima mereka

Setiap minggu hati aku disana
merindui suasana tenang dan tiada kepuraan
kupujuk hati ini
biar bertahan sehingga habis

Disini aku sendiri
mengubati luka hati
tiada yang peduli
tiada yang mengasihani

Namun benar, bukan itu yang aku cari
aku perlukan sebuah ikatan utuh
biar aku tahu aku tidak bersendirian
kerana kau juga tidak bersendirian
kau ada aku
aku juga harap aku ada kamu


Ikhlas, AaaBbbCcc

Post a Comment

TINGGALKAN KOMEN YEE !